Doorgaan naar hoofdcontent

De 5 belangrijkste voedingssupplementen

Mensen vragen mij regelmatig welke supplementen ik dan wel neem. Als je me dit enkele jaren geleden zou gevraagd hebben was de samenstelling geheel anders geweest. Het zou meer gericht zijn op prestatie en directe energie. De supplementen hier onder zijn meer gericht op een gezonde leefstijl, het is een aanvulling op de voeding die ik eet. Vooral veel groenten, 2 tot 3 stukken fruit per dag, vlees (voornamelijk gevogelte en vis). Een maaltijd bestaat dus uit groenten en vlees. Maar de boog kan niet altijd gespannen staan, af en toe kan er best genoten worden. Wie geïnteresseert is, kan via contactformulier vragen naar mijn eetpatroon.

Supplementen die ik inneem:
  • Multi-vitaminen/mineralen
  • Vitamine D
  • Probiotica
  • Omega-3
  • Magnesium/calcium
Waarom multi vitaminen/mineralen:
Waarom vitamine D:
Waarom omega-3:
Waarom Magnesium/calcium:
    Powered By ConvertKit